Velkommen til HDR

Hedensted og Omegns Rideklub er en klub for alle, med interesse i hestesporten, hvad end det er begyndere, motionsryttere eller konkurrenceryttere. Klubben råder over gode faciliteter med to indendørs ridehaller med fiberbund, samt en funktionel cafe/ klubhus som bindeled mellem de to haller. Der er både græs og jordfolde samt to udendørs dressurbaner med fiberbund.

I HDR vægter vi sammenhold og fællesskab meget højt, og sætter pris på alle vores medlemmer. Vi har har voksende elevskole på pt 55 medlemmer, som rider i dagene mandag til torsdag. Vi bestræber os på at skabe et stort fællesskab mellem vores unge ryttere, hvad end de har deres egen pony/hest eller er en del af vores elevskole. Alle skal føle sig set på ligeværdigt, da vi alle deler samme interesse, nemlig hestene.

Vi tilbyder blandt andet også:

• Undervisning af ryttere og heste på alle niveauer i både dressur og springning.
  • En velfungerende elevskole med velopdragne heste og ponyer samt dygtige og engagerede undervisere.
  • To ridehuse (25*70 og 20*40) med Equestrain Care Fibre
  • Opstaldning af heste og ponyer i lækre omgivelser.
  • Mulighed for at sammensætte din helt egen opstaldning, præcis efter dine behov.
  • Tildeling af kvalitetswrap.
  • Individuel foldordning, og egne folde med mulighed for lange foldtider.
  • Dækkenvask for opstaldere.
  • Stort fokus på velfærd for både heste og mennesker!

Har du lyst til at se vores dejlige sted, er du altid velkommen. Skriv og få en aftale om en rundvisning!

Priser mm. kan findes her på vores hjemmeside. Hvis du har yderligere spørgsmål angående opstaldning, undervisning eller andre ting, så skriv til os - vi glæder os til at høre fra dig!

HDR er det oplagte valg for dig, hvis du bor i området omkring Vejle, Hedensted og Horsens.