Velkommen til HDR

Vi glæder os meget til at se dig i vores dejlige rideklub, Hedensted og Omegns Rideklub.

1. Step: Opret din brugerprofil

Så skal du starte med at oprette en brugerprofil her på hjemmesiden ved at klikke på fanen "Opret profil" øverst i menulinjen i højre hjørne.

Skal dit barn, under 18 år, meldes ind i klubben, anbefaler vi, at profilen laves i barnets navn, således der opkræves til juniortakst.

Har du brug for yderligere guide til at oprette brugerprofilen her på siden, kan det findes på på fanen "opret profil" - vælg "hjælp".

2. Step: Kontakt os
Har du egen hest og skal gå til undervisning og/eller have din hest opstaldet hos os, er det vigtigt først at kontakte os for at høre, om der er plads.

Ønsker du at blive en del af vores elevskole?

Er alt optaget, kan du blive skrevet op på venteliste, så du vil blive kontaktet, når der er plads igen.

3. Step: Køb medlemsskab her på siden
Har du fået svar retur fra os om, at der er plads, så skal du først og fremmest have købt et aktivt medlemsskab af klubben.
Dette købes under fanen "Bliv medlem"  + "Tilmeld kontingent og Ridehuskort" her på siden.
Medlemsskabet opkræves 1 gang årligt d. 1/1.

Se prisliste på medlemsskab HER

Ved udmeldelse:

(Kontingent refunderes ikke ved udmeldelse)

Vores sponsorer